27/12/13

Morella Singletrack. Riu de Les Corces

Hui he anat a Morella, els xics de Morella Singletrack s'han currat unes rutes molt bones en uns paratges fabulosos. Ja vaig estar fa uns mesos i vaig quedar molt content.  http://tipotane.blogspot.com.es/2013/05/morella-singletrack.html. Aprofitant les vacances he quedat amb Alberto, un dels creadors del Centre que m'ha tret a passejar per allí, per tant.... MOLTES GRÀCIES PEL RUTÓ ALBERTO.

He eixit a les 6'05 del matí i arribe amb temps de sobra així que pare per a fer unes fotos.

Com Alberto m'ha fet un poc la crònica..... copie i pegue. jejejejeje
Hem eixit de Morella per la N-232 fins arribar al Mas de l'Aljub, des d'allí hem agafat el PR que va des de Morella fins a Torremiró primer de pujada i després baixant prop del Mas de Ripollés fins arribar al llit del riu Xiva on hi ha les coves del Bovalar.

Des d'allí hem agafat pista per sortir a la nacional, l'hem creuada i hem agafat la baixada de la font de la Perpinyana (ara està seca), després d'uns 100 mts de pista hem seguit la senda del Mas d'Arrutat, una senda amb no molta pendent però bastant flow. Un poquet més de pista i per la senda del Molí Gamundí hem baixat fins al riu de les Corces on està el propi Molí aprofitant per esmorzar al sol.

A partir d'este punt es segueix un camí quasi tot senda que va paral·lel al Riu de les Corces, passem per llocs especials com la Font Donzella.

El Salt del Barranc del Fondo (ara sense aigua) i el Molí Rico.

Continuem per una zona preciosa amb unes baixades molt divertides tant a un costat del riu com a l'altre fins que hem arribat a Vallibona. Aprofitem per descansar una mica mentre prenem un refresc.

A partir d'ací hem fet una mica de carretera par connectar amb el GR7 de pujada, hem passat pel costat del Mas de la Basseta, seguint pista a partir d'ací i a l'altura de la font de les roques aprofitant per pegar un mos que ja son les 14'00 (no l'hem vista és la que t'he dit que no era fiable) hem reprès el GR7 fins arribar a la pista del Mas de Palos.
A partir d'ahí un tram de asfalt (amb les pertinents protestes de la teua roda) fins a agafar la baixada del Mas Roig, ha segut la última baixada amb els seus dos trams diferenciats. En arribar a baix sols ens quedava planejar un poc per pista fins a l'última rampa (com no) que ens porta als peus de l'aqueducte. I des d'ahí al Bar les Torres quasi a les 16'00 hores, on el nostre amic Juanmi ens ha alimentat una mica que falta ens feia

Fabulosa ruta, la zona del Riu de les Corces te uns paratges espectaculars, una pujada lleu i una baixada molt xula. No hi ha dubte que ha merescut la pena matinar. Novament.... gràcies Alberto per la ruta i per la crònica. Com va dir Terminator.... VOLVERÉ!!!!!
El vídeo de la ruta. http://www.youtube.com/watch?v=MxvlkP8h0Bo
El perfil de la ruta.

1. Gràcies a tu Rafa per vindre i vaja velocitat en recopilar la informació i publicar-la al blog, la veritat és que aprofites cada hora del dia. Salut

2. Gràcies a tu per la teua amabilitat i companyia. ;)

3. Respostes
    1. Arriba del todo a la derecha tienes el traductor de google para que puedas traducir el blog al idioma que prefieras.
      Solo con hacerlo una vez, las siguientes veces que me visites ya te aparecerá en el idioma que hayas elegido. ;)