6/12/13

Fonts de Bocairent 2ª part

Hui segona part de la ruta de les Fonts de Bocairent. L'altra vegada es va quedar pendent per falta de temps la zona de central de Mariola http://tipotane.blogspot.com.es/2013/11/fonts-de-bocairent.html i cap allí que hem anat. Pensava que faria mes fred però no ha sigut per a tant a pesar de ser les 7'30.
Pugem pel Camí de les Haques, bonica vista del poble amb boira matinal.

En alguns trams hi ha que empentar la bici però es la manera mes ràpida de pujar fins dalt del port. Continuem per la Senda dels Cavalls, per aquesta zona si que es nota mes els efectes de la gelada.

Nosaltres anàvem ben preparats.

No es trenca el gel amb el pes de la bici.

Arribem al Pla de Mariola i anem directes cap al Mas de Serafí.

Tornem cap arrere i anem a la Font de Mariola.

Sense perdre temps a la Font dels Mas dels Arbres.

Hi havia zones que encara quedava neu congelada.

Anem també a la Font de l'Arbre que està dins del mas i altra vegada tornem sobre els nostres "pedals" i anem al Camping per esmorzar. Les 10'20 es bon hora per esmorzar. L'entrepà no està gens malament i al costat de l'estufa de llenya estàvem prou be jejejejeje

Arriben uns amics alcoians de Pedro ben preparats també per al fred.

Després d'un bon esmorzar i algun que altre glop de vi al costat del foc ja ens havíem recuperat be i reprenem la marxa, esta vegada cap a la Font de la Fardatxera

Comencem a baixar una trialera, a meitat baixada es pot triar.... cap a Agres o cap a Alfafara que es l'opció que hem triat, moooooooolt tècnica en alguns trams. M'agrada mes la que baixa fins Agres. Teníem pensat fer mes sendes des d'Alfafara cap a Bocairent però com també volíem fer-nos una cervesa en arribar al poble hem agarrat "via i manta" i directe al cotxe per a prendre una cervesa tranquil·lament.

Bona ruta, bona companyia i bon esmorzar.... açò de la bici sempre dona bones satisfaccions. El vídeo http://www.youtube.com/watch?v=hN1U0K8KCAs .