18/12/13

Endureta curta.

Hui he eixit a pegar una volta amb la bici, i esta vegada, si que he pogut quedar amb Jordi. Ell ha eixit un poc abans des d'Aielo i mentre jo dinava ell baixava per la Creueta de l'Olleria i ens hem ajuntat per La Gaveta.
Després pel carril bici del costat de l'autovia cap a la Serratella.

Pedro.... Darta ja m'ha enseñao la guarida jajajajaja. L'altre dia quan vaig estar per allí vaig vorer una senyal indicant unes sendes però no vaig baixar. Hui si que ho he fet.... i ja no tornaré a baixar per la de davant de la creu jajajajajaja. Quina baixadeta mes xula, en algun tram tècnic. Hi ha un moment en que pareix que vages a despenyar-te perquè vas recte cap al precipici.
Una vegada baix hem anat a vorer el Pont de l'Arcà.

I la sèquia que porta l'aigua des de l'antiga paperera de La Clariana

Tornem a pujar pel Pont de la Vila i entrem a Aielo. Jordi se'n va a casa i jo pel Camí de Cairent cap a l'Olleria. Vaig cap al Port i baixe per la senda cap a La Gaveta i a casa amb poc mes de 26 km. El perfil de la ruta.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada