20/10/13

XIV Volta a peu Bocairent

Ahir per la vesprada es va disputar la catorzena edició de la volta a peu de Bocairent. Després de l'estirament em pose a escalfar i al poc es dona l'eixida.
Després d'una breu volta pel poble comença la pujada per l'antic escorxador, encara que a eixe lloc ara està el Centre d'Alzeimer. Una vegada passades les escoles es baixa quasi fins a la linea d'eixida-meta i es torna a pujar fins el mateix carrer per a anar cap a La Frontera.

Una vegada passat el Mas de Giner, on està l'Hotel Ferrero, comence a incrementar el ritme. Vaig tota l'estona per baix de 5. Passem l'avitallament i es continua pujant fins arribar quasi al Mas del Tort. De seguida es fa un gir a l'esquerre i es baixa per la via de servei que va paral·lela a la carretera. Vaig amb tot però no tinc bones sensacions, el mal de peu continua fent de les seues encara que jo pensava que ja estava be.
Arribem a la Font de la Canaleta, queda menys d'un quilòmetre però es cap amunt, no vaig fi i no puc fer canvi de ritme, tot just puc aguantar a un que em passa fins arribar a meta. He fet un temps de 39'37 que resulta a 4'33 el Km.
No he tingut bones sensacions encara que el temps no es gens roin i vaig entrar a meta el 65 de la meua categoria i el 176 de la general.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada