7/10/13

Reventó pel Salido

Hui he eixit a rodar amb la bici després d'haber passat el cap de setmana en blanc. Volia anar cap a Benigànim per a fer prou quilòmetres però quan baixe El Salido em veig un xarco que ocupava tot el camí.... que estrany.... no ha plogut tant.
Continue avant i veig que l'aigua corre, mes avant hi havia varies cataractes per on baixava l'aigua..... puge fins vorer el punt per on eixia l'aigua.... brollava de terra i feia prou de soroll, també es veu les restes de la canonada que s'ha trencat.

Cride a la policia de l'Olleria per avisar-los, estic fent fotografies, ací hi ha un xicotet muntatge. Al poc arriben i els ensenye on estava el reventó, han cridat a un operari d'una empresa que ha arribat prompte però allí no hi ha res a fer. Me'n vaig mentre es queden ells allí.
Continue cap a Bellús i al poc em desvie pel Camí el Corral Vell i agafar el Camí de la Garrofera a l'altura de la Pirotècnia Platon i cap al Poliesportiu a bon ritme perquè ja comença a fer-se tard que tinc que anar a comprar encara.
Al final no he fet tants quilòmetres com volia. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada