30/10/13

Mes series al Club

Ahir nou entrenament al poli amb el C.A. l'Olleria. Es tractava de fer 7x1.000 metres.
Primer vam pegar unes voltes a la pista per escalfar i després una taula d'exercicis abdominals i de potència i després ja les series.
La primera la vaig fer una mica amb precaució per si em feia mal el peu, vaig fer un temps de 4'30 i al no notar cap molèstia vaig decidir incrementar el ritme. La segona 4'18, la tercera 4'10 i la quarta al agarrar a doblats em va eixir una mica mes lenta 4'16. Les dos següents vaig fer un ritme paregut al de la tercera i vaig fer les dos en 4'12.
Per a fer la setena i última, encara tenia forces i la vaig fer a tope, 4'06. Hui cap molèstia al peu, encara que hauré de fer-me un estudi de la xafada i unes plantilles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada