15/10/13

Fent series al Club.

L'altre dia vaig estar fent l'entrenament al poliesportiu amb la gent del Club d'Atletisme. Consistia en fer 20x400 metres a ritme molt viu.
Els primers 400 metres els vaig fer en un temps d'1'51 que resulta a 4'38. Em va semblar molt lent així que les següents vaig incrementar notablement el ritme. La segona a 1'41 que es a 4'12, però no vaig quedar tampoc satisfet així que vaig tornar a incrementar el ritme un poc mes. La tercera a 1'39 que es a 4'08, eixe temps i tenint en conter que eren moltes repeticions ja em va parèixer mes adequat encara vaig baixar un poc mes i vaig fer 15 series mes en temps compresos entre 1'36 i 1'38, que resulta a 4'00-4'05.
Les dos últimes encara vaig incrementar el ritme un poc mes 1'31 que es a 3'48 i per a finalitzar la última a 1'28 que resulta a un temps de 3'40 el quilòmetre.
Estic notant molèsties al peu així que no estic eixint molt a córrer, en fer les carreres de Bocairent i l'Olleria torne a fer una paradeta fins passar Reis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada