14/9/13

XX Volta a Peu Quatretonda

Esta vesprada he anat a Quatretonda per fer la XX Volta a Peu. Este matí he anat a treballar i estava una mica cansat i tenia una lleu molèstia al peu. A pesar de tot volia baixar de 42'00 minuts per a millorar el millor temps que tinc de la prova des del 2010 amb un tems de 42'20.
Només arribar he vist a Andreu de Carcaixent, tot i que em mantingut l'amistat a través dels blogs i el facebook ja feia molt de temps que no havíem coincit.... massa.

Després dels estiraments vaig amb ells i es posem a escalfar molt suaument, no tinc molèstia al peu així que a la carrera intentarem fer-ho be.
Després dels dos primers quilòmetres per dins del poble em quede una mica sorprès, 4'35 el primer i 4'29 el segon.... hi ha molta gent, uns 700 han dit per megafonia. Però vaig be, cap molèstia al peu i moltes ganes son els únics dos símptomes que tinc, així que després del quilòmetre 4 comence a incrementar el ritme. Vaig darrere del meu cosí Robert i quan l'agarre anem junts.

Al quilòmetre 7 hi ha una forta pujada després de creuar un barranc, una vegada dalt ja es hora de donar-ho tot. Després d'uns metres per a recuperar comence a incrementar el ritme, vaig avançant a molta gent. Agarre a Robert que s'havia escapat en la pujada i després d'uns metres em diu que tire..... i tire.... arribant a meta em passen dos però els aguante l'esprint i els passe deixant-los arrere.
Arribe a meta amb un temps de 42'38, no he millorat el temps que jo volia. Tal volta era massa ambiciós per la meua part però tampoc estic tant descontent del temps que he fet.... els dos últims quilòmetres els he fet a 3'43 i 3'45, de totes maneres.... només es la 4ª carrera després de 2 anys de lesió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada