29/9/13

Platillao

Este matí he eixir amb la bici, però curta perquè volia estar prompte a casa per a vorer les carreres de motos.
De totes maneres tampoc he matinat ja que m'he despertat quasi a les 8'00 sense posar-me el despertador. Així que quan he començat a pedalejar ja eren quasi les 8'20.
Comence a pujar pel Barranc de l'Alegre i pel Parapent cap al Bancal de l'Ermità pel Camí de la Serra Grossa. L'Embassament de Bellús.

Arribe a l'inici de la trialera, està a un lloc que si vas rapit passes de llarg sense vorer l'entrada. Es la segona que vegada que baixe per ací, l'anterior vegada em va parèixer mes fàcil.... serà perquè anava darrere d'algú que baixava molt be i tampoc veia massa la dificultat, hui m'ha paregut mes complicadeta jajajaja.
En arribar baix al Barranc el Salido vaig cap a Bellús, primer veig a Edu de Xàtiva, arribant a l'Embassament de Bellús em trobe amb un grup molt nombrós, venien des d'Alfarrasí amb bicis molta gent amb xiquets, a una de les "mamis" li bot.... res... que em desconcentre.
Ja passen de les 10'00 i vull arribar a temps a casa, així que pel Barranc el Pont de l'Hereu comence a pujar cap al Parc Solar i el Camí de la Garrofera i pel Camí de Guadassequies fins arribar al Poliesportiu i casa.
Ruta curta, poc mes de 20 km. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada