22/9/13

Baixar i pujar el Port corrent

Hui no he eixit amb la bici, m'he alçat del llit a hora d'eixir..... i m'he tombat al sofà, necessitava dormir un poc mes.

El dimarts vaig estar d'entrenament al Club d'Atletisme, vaig fer 21 series de 300 metres en uns temps compresos entre 1'07 i 1'10. Això ve a ser un ritme d'entre 3'43 i 3'53 el quilòmetre.

Divendres també vaig eixir a córrer. Vaig fer un nou recorregut, anar cap al Port per La Gaveta..... baixar fins la recta de Canals i tornar a pujar el Port i anar a casa. Vaig anar mes o menys tranquil mentre baixava el Port, quan vaig pegar la volta per a pujar marcava un temps de 35'43 fins que vaig tornar a estar dalt del Port, allí el temps era de 42'49 i en eixe moment vaig tornar a posar un fort ritme fins arribar a casa. Al final vaig marcar un temps d'1:08:09 per a fer els 13'5 km, suposadament a 5'03 el km. Els últims 3 km a 3'56, 4'07 i 4'03.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada