17/8/13

X Volta a peu la Pobla del Duc

Ahir vaig fer una altra carrera, esta vegada del Circuit de la Vall d'Albaida.
L'eixida era a les 20'30, així que vaig amb temps per a no arribar estresat, faig estiraments i em pose a escalfar molt suaument. Veig al meu cosí Robert i a Natxo de Bocairent i vaig amb ells. Per a l'eixida em pose un poc mes arrere de la meitat, per megafonia diuen que som 737 participants.

Esta vegada no em passa com a Barxeta i no estic nerviós, decidisc prendrem la carrera una mica seriosament, ja que a Barxeta, em vaig quedar amb la sensació de poder haber-ho fet millor. Es tracta d'un circuit de 3'5 km i li peguem dos voltes.
Es dona l'eixida i hi ha tanta gent que no veig ni els punts quilomètrics 1 i 2, quan arribe al 3 ja està una mica mes separada la gent i veig que vaig per baix de 5. Vaig a un ritme molt còmode així que decidisc esperar-me a una pujadeta i l'avituallament que està després per a incrementar el ritme.
Una vegada he begut.... a foc seguit, vaig a bon ritme i fent xicotets esprints després de girar cada cantó i així vaig avançant a molta gent, entre d'ells a Robert.... no m'ho puc creure!!!!!!!

Entre a meta esprintant a tope i a la posició 288 de la General i el 101 dels Veterans A, amb un temps de 31'27. El que resulta a una mitja de 4'29.... FLIPE!!!!!
El quilòmetre 5 m'ha eixit a 4'27, el 6 a 4'04 i el 7 a ...... 3'50!!!!!!!

wwwwwwwwwwwwwwwwoooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwww quin carreró!!! no m'esperaba que em poguera eixir tant rapit tractant-se de la segona carrera que faig després de la lesió. M'he quedat a 32 segons del temps que vaig fer al 2010 i millorant molt el del 2011, encara que eixe va ser després de la lesió. Vaig millorant jejejejejeje.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada