25/8/13

Senda Font Freda

Divendres vaig eixir a pegar una volta amb la bici. Vaig tindre sort perquè després de tants dies no tenia cap roda punxada jejejeje el que si que la tenia era bruta i li feia falta una netejada i engrassar-la.
Vaig baixar pel Camí de les Hortes cap al carril bici i per la rodona de Montaverner a pujar pel Barranc de la Marjal cap a Otos.
Una vegada al poble dels rellotges de sol, pel Camí de la Serra vaig pujar el Barranc de la Mata fins arribar als dipòsits d'aigua i després per la senda fins la Font Freda. Pareix que la gent li dona una segona utilitat als torradors clausurats. GORRINOS!!!!!

Es deuen de pensar que el camió del fem puja ací????? La veritat es que no entenc a la gent, segur que estos son els domingueros que es pensen que ho saben tot. Bé.... fillsdeputes al marge... vaig esmorzar després de refrescar-me un poc, no feia calor però per la humitat estava xorrant.

Continue cap a la "Penya Cadiella" per la pista fins arribar quasi a la Casa dels guardes.

Continue per la senda

Una vegada al camí vaig dubtar si continuar cap al Corral de Poldo o baixar per la trialera del Margalló. Mirant l'hora vaig decidir fer la mes curta i baixar cap a Salem. Els núvols estan desapareguent i comença a fer calor. Una vegada a Salem, per la vora del Barranc vaig fins el Rafol i pel carril bici cap al Refugi Antiaeri de Missena, vaig pensar en pegar una capbussada però hi havia gent amb gossos i ho vaig deixar per a un altre dia.
Continue pel Camí Reial de Gandia fins Montaverner i pel mateix lloc que havia baixat cap a casa per arribar a casa amb mes de 50 km. No està mal per a eixir un dia tranquilament.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada