21/7/13

Nocturna Bocairent

Anit es va celebrar.... dic celebrar perquè es tota una celebració la Volta Nocturna a Bocairent. L'eixida era a les 20'30 des de la casella del club ciclista. Vaig anar un poc abans al meu germà, vam ser bastant puntuals a l'hora d'eixir, excepte Santiago jejejejeje. Erem 34 persones.

Es vam encaminar per la via cap amunt passant per l'Ermita de Sant Antoni de Dalt i arribant a Banyeres vam fer un tros de carretera passant per la Font del Sapo per agarrar el Camí de Benasaiz. Després d'un tros d'asfalt el camí ja es de terra i passem pel Mas del Cossi, tot costera amunt.
Allí agarrem el Camí del Pinar i ja es costera avall.... però costera avall de pedalejar. Encenem les llums per a baixar fins la Rambla de Benassait on patim una caiguda.
Després de reagrupar-nos pugem una costera ben empinada pel Camí de Benassat i dels Molins per arribar al poble i directes al bar que teníem reservat per a sopar. Quan estàvem sentats arriben dos valents i una valenta que venien de fer la Volta a Peu de Montaverner i després havien pujat amb la bici.

Primer ens trauen un plats de picadeta.

Després podíem triar entre carn i peix, jo vaig triar l'entrecot al pebre. Boniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim.

Al pa de calatrava li faltava un poc de nata però estava bo.

Després reprenem la marxa, anem a buscar el Camí de Xàtiva, el ritme del grup comença a ser prou alt. Creuem el Riu Vinalopó per arribar a El Salse on agarrem la via verda fins arribar a Banyeres amb un ritme altíssim i una altra caiguda. Continuem per la via pel mateix lloc pel que havíem vingut fins arribar a la casella des d'on havíem eixit. Anem a la Plaça de l'Ajuntament per a fer-nos una foto del grup.
La gent que estava sentada a les terrasses dels bars ens va rebre amb una forta ovació.

Al final ens va eixir una volta llargueta, ni mes ni menys que 67 km, l'ambient de luxe i el sopar no fa falta que diga res. Eren ja les 2'15 de la matinada i tot i que apetia fer-se alguna cosa fresqueta me'n vaig anar. Encara hi havia que arreplegar a la família i tornar a casa on vam arribar passades les 3 de la matinada. L'any que ve mes. Ací podeu vorer el vídeo.