23/6/13

Morro Gros, Rabosa i Xorret de Catí des de Castalla

Hui nova ruta amb bici, m'he desplaçat a Castalla per a fer una ruta amb els companys de la Penya les Abocaetes.

Comencem a pedalejar matí, passen poc de les 7'30 quan anant pel Camí de Petrer ens trobem estos cervatells.

Primer el camí està asfaltat, després es terra, però quan arriben les pedres ens toca empentar la bici degut a la forta pendent. Després d'una breu senda arribem a la Loma Gorda i comença la baixada.

La baixada del Morro Gros, es una de les mes exigents que he fet mai, forta pendent i molta pedra..... rock'n'roooooooooooooooooooooooool.

Una vegada baix ens encaminem per una senda molt xula amb una sèquia al costat.

Passem pel Parat del Catxul i pugem un poc mes fins arribar al Colladet d'Amors, on comença una altra baixada fins arribar al Refugi de Rabosa. Ja havia passat per ací altres vegades però no havia pogut fer tota la baixada sense posar peu a terra mai, hui ha sigut la primera vegada. Una baixada amb arrels i escalons i amb un tram final de buuuuuufffffffffff. QUE PASOTE!!!!

Una vegada al bar es hora d l'àpat. Cacaus, olives, tomaca amb capellans i cervesa.... molta molta cervesa.

Després li toca a l'Especialitat de la casa, per a gens m'ha paregut car els 10€. Una imatge val mes que mil paraules.

Com sempre, lo millor la companyia.

Després d'este esmorzarot i la forta calor no hi han moltes ganes de tornar a agarrar la bici, però no queda altre remei.
Primer anem per dins del Barranc de Choli, no es massa ciclable però es bonic. Una vegada eixim al camí ens que da una fooooooorta pujada..... que bo que estava el xoricet!!!!!!!!!!
Passem per este lloc de vigilància i agarrem una senda per arribar a l'Ermita de la Purísima

Després d'una lleu baixada arribem a l'Hotel de Xorret de Catí i després de fer-nos una foto a l'estatua d'homenatge al Chaba Jimenez comencem a pujar de nou.

Primer pugem per pista i després per l'asfalt passant pels llocs on està el final d'etapa de La Vuelta, una vegada dalt, ens posem les protes per a fer l'ultima baixada del dia, el DH Castalla.

Esta baixada ja estava cansat i no l'he disfrutat, es molt xunga i hi ha algun que altre bot, apart de pedres i forta pendent. Hi ha que vorer el vídeo que està al forn per a fer-se una idea.

Al final han eixit poc mes de 30 km però ha sigut dur, entre la forta calor i els poc mes de 1.100 metres d'acumulat. Com ja he dit abans, el millor de tot la companyia, i mira que l'esmorzarot ha sigut d'escàndol.