2/6/13

Els Plans - Ull del Moro

Hui tocava un super-rutó, ja el vaig fer farà uns 3 anys i guardava un molt bon record d'ell. Així que a les 7'00 del matí cap a Alcoi. Havíem quedat a les 8'00 a l'Estació. A l'entrada d'Alcoi veig a Pedro, Alfonso i Juan. Arribe el primer però mentre descarregue aplega la resta de la gent.
Ràpidament comencem a pedalejar i creuem Alcoi per anar cap al Viaducte i comença la pujada cap al Coll de les Creus, continuem cap a la zona del Regadiu. Continuem cap al Mas dels Plans de Dalt, on ja comença la pujada forta i llarga fins arribar al cim.

Estem a 1.330 metres.

Les vistes son fantàstiques, Aitana, Montcabrer, Puig Campana, El Bali de Benidorm....

Es posem a esmorzar que ens ho hem guanyat.

Una vegada recuperades les forces es posem les protes i comencem a baixar, l'altra vegada em va quedar la sensació de que era una baixada mooooolt tècnica..... hui he disfrutat molt.... al final m'ensenyaré a baixar i tot!!!! Continuem per un tram molt xulo.
Passem per una zona amb mooooolta pendent però ha estat divertit fins que arribem a una carretera, anem cap abaix i passem per la Font del Regadiu on omplim d'aigua, ja està fent caloreta.... ja era hora!!!!

Arribem al Mas del Vicari i comença la pujada cap al Ull del Moro. La recordava dura.... i ha sigut dura. Menys mal que no es molt llarga i de seguida comencem a baixar de nou, una altra baixada rock'n'rollera fins arribar a la Font de la Salut. Hi ha que vorer com brolla l'aigua.

Ja queda poc per arribar a Alcoi però encara queda una altra baixada, la dels tobogans..... wwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuu. L'ultim tobogà no puc en ell, i mira que li tenia ganetes des de l'altra vegada que vaig passar, però ara encara es mes difícil que l'altra vegada perquè ademés de la pendent, es quasi una paret vertical, hi ha una curva a l'entrada.
Arribem al Viaducte i tornem cap a l'Estació, ja passa de les 13'00 i encara hi ha que tornar cap a casa. Es despedim dels cocentainers i Tono, uns d'Albaida i jo anem a pels cotxes.

Al final no ha sigut una ruta llarga, però ha sigut molt bona. L'altra vegada vaig patir mes i no vaig baixar tant com hui que he disfrutat mes. Com sempre, la bona companyia, fa que que les rutes siguen encara millors. El vídeo està ací.