15/5/13

Verihuant pel Platillao

Esta vesprada he eixit a pegar una rulaeta aprofitant que Pedro m'havia passat un track d'una altra trialera pel Platillao.
Tot i les previsions de pluja hem quedat Jesus, jo i els impermeables. Amb una mica de retard hem començat a pujar cap al Platillao per l'Alegre. Després hem pujat fins el Pic de l'Aguila.

Després hem tornat a baixar pel mateix lloc i ens hem enfilat cap a la Senda del Bancal de l'Ermità. El track anava per allí, una vegada hem arribat al desviament per a fer la baixada he vist la senda.... osti tu!!!! es deveres, i això que vaig passar fa poc i no la vaig vorer.

Em pose les protes i cap abaix, es una trialera molt xula. Un poc mes difícil que la que vam fer el diumenge però tot i això es ciclable. Ha sigut un encert, la llàstima es que estiguen tant juntes. Serà qüestió de verihuar una ruta de puja-baixa i fer les tres juntes.
Una vegada baix pugem per dins del Barranc del Salido i cap a casa amb poc mes de 15 km però molt divertits.

El perfil de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada