10/5/13

Pla de Corrals raro

Hui he aprofitat per a pegar una volta amb la bici i també he tornat a fer una ruta llarga. Després d'uns instants de dubte arribant al polígon ja he agarrat la direcció correcta per anar cap a Pla de Corrals.

Una vegada a Alfarrasí, he continuat cap a Guadassequies per camí i mes avant fins l'Embassament de Bellús per arribar a Benigànim. Continue pel Camí de Gandia per a creuar el Barranc de Torrella i passar per davant de la Ganaderia Benavent per arribar a Quatretonda.

Continue pujant per Les Voltes fins arribar a l'Alberg de la Bastida.

Un poc mes avant em desvie per una senda que vaig fer amb Benito i CIA per arribar a l'arbre del caçador, primera punxada, a la foto s'aprecia els ferros posats com a escalons i la plataforma de dalt.

Continue per una altra senda fins tornar a eixir a la pista del barranc i un poc després em torne a desviar passant per l'arbre de la primera foto que he posat, però a partir d'eixe moment m'he enganyat i ja no he tornat a eixir a la pista i he eixit mes avant, ja passat Pla de Corrals que era on volia esmorzar i reposar aigua.

Pare a la vora del camí a esmorzar, un cotxe que passava para a preguntar si havia caigut... No, estic esmorzant gràcies per parar..... Ja passen de les 11'00 quan reprenc la marxa per a pujar al Mirador de La Mallà.

Espectaculars les vistes.

Torne a baixar pel mateix lloc i continue pel camí fins arribar a El Genovés. Ja està fent calor i m'he quedat sense aigua, així que vaig a buscar una font abans de continuar. Puge pel Barranc del Llop per a baixar la Trialera d'Alboi i pare un moment al Molí de Guarner per a fer-me una cervesa ben fresca.

Després de descansar un poc reprenc la marxa per la senda fins l'Estret de les Aigües i al Barranc del Salido pare per refrescar-me un poc.

Hui està fent un dia molt calorós, donaven ganes de pegar-se un capbussada. Puge cap a l'Hort Solar i pel Camí de la Garrofera fins el Poliesportiu i cap a casa per a arribar al poble amb quasi 65 km i punxar per segona vegada.
Una volta a casa canvie la coberta que m'ha fet punxar tres vegades en les dos últimes eixides. La Kenda Nevegal es una de les mes conegudes, vaig a provar-la a vorer que tal es.

Ací el perfil de la ruta, un bon entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada