7/5/13

Pic de l'Aguila

Hui he anat a investigar la senda que vaig vorer pel Bancal de l'Ermità

Primer he anat cap a Caputxins i he pujat cap al Parapent pel Barranc de l'Alegre, continue fins el Pic de l'Aguila. Boniques vistes de la Senda Andalusa i l'Aventador.

També del Castell de Xàtiva.

Anem allà que ací ja estem.

Comence a baixar cap al Barranc del Quadrat, a l'altre costat del Barranc també hi ha una altra senda per on puja un corredor.

No es gens ciclable, hauré baixat mes del 85% a peu. Una vegada baix si que hi ha una senda que em porta quasi cap a la Quintana, esta senda si que es ciclable i divertida. Una vegada a la carretera de la Serra Grossa em lleve les protes i continue cap al Merendero Pedro.
Arribe fins la Senda de la Cova Negra i cap a Bellús, he vist una altra senda que estant netejant una brigada de la Conselleria, esperarem unes setmanes a vorer si acaben de netejar-la. Una vegada a Bellús vaig al mirador de l'Embassament.

Continue cap a El Salido, com veig que vaig punxat pare i li pose aire a la roda. Quan arribe al Mas del Salido on està l'alberg inaugurat però que no ha obert mai pegue un mos i torne a inflar la roda, no vull canviar la càmera perquè demà tinc que canviar la coberta.
Als pocs metres tinc que tornar a parar per a canviar la càmera, es desinfla molt rapit. Una vegada a l'Assagador de Bellús directe cap a casa amb poc mes de 25 km a les cames.
El perfil de la ruta de hui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada