1/5/13

Corral Diego - Atzeneta

Hui ruta matinera amb la bici, havia quedat amb Jesús a les 7'30, també he vingut Vicent, Toni i Rubén. Primer hem baixat pel Camí de les hortes i una vegada a Montaverner pel Camí Reial de Gandia cap amunt per a creuar el Riu Albaida i pel Circuit d'Albaida cap a Atzeneta.
Una vegada al poble anàvem a seguir un track però m'he armat un lio amb ell i hem anat directes cap amunt pel Pla de Roda i el Corral de Pedralba fins arribar al Corral de Diego.

Una vegada allí he conegut a un xic de Muro, resulta que ell ha reconegut la meua bici per seguir el Blog. Salutacions des d'ací Gus. Continuem baixant per la Senda de Fontanars fins que arribem a l'alçada de la font.... l'aigua baixa per dins de la senda i es un autèntic riu. Afortunadament no es massa llarg i arribem fins el final de la senda.
Comencem a baixar per dins del Barranc del Naixement, per ací també baixa prou d'aigua, sort que la senda  va mes vegades per fora de l'aigua que per dins. Unes persones que trobem baixant ens diuen que hi han unes cataractes, "Les Tosquetes" i cap allí anem, que bonica que està la serra amb tanta aigua baixant per tots els llocs.

Ja s'ha fet una mica tard per continuar el track cap al Castell d'Albaida així que per la senda que baixa de la Font de Sant Lluis anem cap a Atzeneta per esmorzar.

El servici ha sigut una mica lent i l'entrepà estava gelat però almenys era gran i no ens han pegat una canyà. 5€ es un preu habitual.
Reprenem la marxa, baixem per la Sèquia i per l'Estació de Tren cap al Circuit d'Albaida i pel mateix lloc que havíem vingut em tornat. Hem arribat al poble passades les 13'00 amb 50 km a les cames. Ací un vídeo com a resum del matí.
El perfil de la ruta.

1. Hola sóc Gus!! molt de gust d'haver-te conegut!!!
    A veure si coincidim un altra vegada per ahí!!