17/3/13

Ruta dels Barrancs-Llutxent

Hui he tornat a eixir amb la bici. No ha acudit ningú del poble així que m'he encaminat cap a Montaverner per anar cap a la Font Freda. El cas es que quan duia uns 8 km m'ha entrat "goseritis aguda".... i ara tinc que pujar cap a Otos i la Torre de Carricola????? buffffffff no tinc ganes de patir.... vaig a Llutxent.

Quan anava pel Riu Micena en lloc d'anar pel camí que va paral·lel per la part esquerre de l'autovia he anat per la dreta, anava per un camí però en arribar a la carretera de Beniatjar desapareix així que he anat per la part esquerre de l'autovia.

L'altre dia que vaig anar a "verihuar" no vaig trobar un camí que continuara paral·lel a l'autovia i vaig anar a Castelló, esta vegada m'he desviat abans i gràcies a un home major que m'ha explicat he pogut arribar fins el Camí Reial de Gandia.
Primer he vist un piló amb l'indicador de "Ruta dels Barrancs"..... i tant.... primer he passat pel Barranc de la Xerca, després el Barranc de Rugat, després el Barranc de Barraix. 

Continue pel Camí del Tabaquer passant pel Barranc del Barranquet i després pel Barranc de Sarient per eixir finalment al Camí Reial de Gandia, tal i com m'habia explicat l'home. Bona ruta per a estiu si passa aigua i hi ha un toll on pegar-se una capbussada.
Una vegada al Camí Reial he anat en direcció al encreuament dels Quatre Camins. Esta vegada no he parat i cap a Llutxent pel Camí del Pla.

Una vegada al poble primer he anat a buscar el Palau. Pareix que està prou abandonat però a la web de l'Ajuntament de Llutxent hi han fotos de l'interior i pareix que està mes ben conservat.

He tardat en arribar menys del que pensava, però ara ja es hora de tornar cap a casa. Li pregunte a un home i m'explica per on tinc que anar. Vaig segut les seues instruccions, estic passant pel mateix lloc que vaig fer les carreres a peu però en sentit contrari. Arribe a una pinada i tinc que anar per un camí de terra en prou mal estat.... per ací vaig passar una vegada quan vaig estar "verihuant" per l'Avenc.

Creue un altre barranc i de sobte em trobe amb Edu de Xàtiva i vaig amb ell fins Quatretonda, m'explica una ruta endurera molt xula..... BENITOOOOOOO Ves organitzant un dia per anar a fer-la.;)

Una vegada a Quatretonda ells anaven a esmorzar, jo no pare i continue encara que teníem la mateixa ruta però volia estar prompte a casa. Vaig pel mateix camí que ahir fins arribar a Bellús i pel Mas del Salido cap amunt fins l'Assagador de Bellús per arribar al poble poc mes de les 12'00 amb 51 km.

Netege la bici la engrase per deixar-la apunt per a demà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada