30/3/13

3 Trialeres... ó 4.

Hui he fet una altra ruta amb bici, però ademés ha sigut amb un convidat. Hui ha vingut Guillem, que tot i ser de la Font d'En Carrós viu ha Miranda d'Ebro a Burgos.
A les 8'00 ha arribat i ràpidament hem començat a pedalejar. Primer hem anat per la senda del Barranc de Grau que passa per la pirotècnia i puja cap a la Barraca. Després hem continuat baixant per la senda que voreja La Gaveta i de seguida cap amunt pel Barranc de l'Alegre. Arribem a l'inici de la Trialera de les Gasolineres.

Està feta pols, feia molt de temps que no passava per allí i ara està plena de pedrols complicant molt la baixada però Guillem l'ha baixat tota sense despentinar-se, fins i tot ha baixat els últims escalons. Continuem baixant per dins del Barranc de Sanchis fins arribar a la carretera i la creuem per anar pel Barranc del Pla d'Aguiló i començar a pujar cap a la Penya Sant Diego i baixar pel DH de Novetlè.

Es una baixada molt tècnica amb trams realment complicats. Continuem per la senda que va per dalt de Novetlè cap a Xàtiva.

Una vegada a Xàtiva pugem al Castell.

Ara toca baixar i fem el DH del Master of de Castle, tornem a eixir a l'Ermita de Sant Josep i Sta. Barbara i cap a baix travessant les muralles del castell i arribar a la Font dels 25 dolls. Continuem pel camí de l'Ermita de Sant Antoni per eixir a la carretera i arribar a El Genovés i esmorzar.
Son les 11'00 del matí i ens hem guanyat ben guanyat l'esmorzar jejejeje

Una vegada recuperades les forces reprenem la marxa, gràcies per convidar-me a esmorzar Guillem. Ens dirigim cap a Alboi i pugem pel Barranc del Llop per a baixar la Trialera d'Alboi i arribar a la Xopà.
Tornem per la Senda de la Cova Negra fins Bellús. Continuem pel Salido i per La Ponta pujant cap a l'Assagador de Bellús per arribar a l'Olleria a les 14'00 hores amb 45 km.

La ruta de les 3 Trialeres l'hem transformada en 4 Trialeres, la llàstima es la tornada que hi han massa quilòmetres sense "emoció".
El perfil de la ruta

Ha sigut un bon matí..... bona ruta, bon esmorzar i bona companyia. A Guillem no el coneixia de res i gràcies a internet hem pogut disfrutar d'un bon matí de montanbai.;)

1. Gracies Rafa per acollirme al teu terreny, ha sigut un molt Bon mati de Enduro amb unes senyores trialeres, llastima que el neumatic de darrere no era l'adecuat pera un terreny tan exigent i ens ha jugat un parell de putadetes, pero me divertit molt, ha sigut un plaer hacer coincidit, ens vejem a l'estiu!