13/2/13

Castelló - 4 Camins

Este matí he eixit a pegar una volta rapida.... i tant ràpida. Ha sigut 100% rallyman.

Primer he baixat pel Camí de les Hortes i La Sèquia de la Vila cap al carril bici de la carretera de Gandia fins arribar a Castelló de Rugat. Però abans he parat a descansar una mica.

Creia que podria anar pel costat de la carretera però m'he trobat que el camí arribava a uns bancals i no tenia eixida, li he preguntat a un home que estava llaurant i m'ha dit que tenia que creuar el poble. Una vegada a Castelló de Rugat, he preguntat a varis persones, pareix que l'Encreuament de 4 Camins es prou conegut perquè tots m'indicaven el mateix. Després de creuar-lo, arribe fins la gasolinera i allí estava el Camí de Llutxent que em duia fins l'Encreuament de 4 Camins.

Dreta Benicolet, recte Llutxent i esquerre La Pobla del Duc que es cap on he anat, encara que he dubtat si arribar fins Llutxent, però això ja era veriuar massa i no arribaria a casa abans que la dona acabara de treballar. Així que pel Camí Reial de Gandia fins La Pobla del Duc.
A l'eixida de La Pobla m'he enganyat per seguir el Camí de Xàtiva, du directe a l'Embassament de Bellús i he tingut que tornar enrere fins el Refugi Antiaeri de Miçena on he tornat a agarrar el Camí Reial de Gandia fins la Rodona de Montaverner i altra vegada per la Sèquia de la Vila i el Camí de les Hortes fins el poble. Feia molt de vent, quan he eixit no en feia gens però ha començat a posar-se núvol i fer vent i ha costat molt pujar cap al poble per arribar a casa just al mateix temps que la dona.

Ha sigut una ruta de 46 km quasi a "ritme de competició", dic quasi perquè he parat a fer unes quantes fotos i preguntar a la gent. Pareix una ruta bona per a fer en dies de pluja o una nocturna ja que llevant els dos trosets on m'he enganyat es llevaran uns 5 quilòmetres i es quedarà en poc mes de 40.

El perfil de la ruta.
 

1 comentari: