24/12/12

Ruta nadalenca

Hui rutaka amb la bici. Tenia que tornar-li la visita a Migue i ha merescut molt la pena la matinada.

A les 6'00 del matí m'he alçat, ja ho tenia tot preparat, només calia carregar-ho tot al cotxe i anar a posar-li gasoil al cotxe. Al final m'he encantat un poc i he eixit passades les 7'00. Poc de transit per la carretera, quasi a les 8'00 em crida Migue, estic apunt d'arribar, afortunadament no m'he enganyat i he anat directe al lloc on estaven esperant-me Migue, Lute, Salva i Pedro.

Descarregue i comencem a pedalejar.... òbviament cap amunt, primer un tros per carretera i després per una pista, parem varies vegades per a llevar-nos roba, estem suant de valent. La temperatura es excel·lent quan arribem al Sierro. Estem a 730 metres d'alçada però les vistes son magnifiques.


El sostre de la ruta.

Es veu com trauen el cap els edificis mes alts de València entre la boira.
Per l'altre costat hi ha "un mar de núvols"


Es posem les protes i cap abaix.... MAMA CACA!!! Menuda baixada mes xunga... hi han uns escalonakos que lleven el singlot!!!

Jo duc davant al bo de Lute que va avisant-me de les dificultats del terreny. La primera part es moooooooolt tècnica i després es mes ciclable per al meu nivell. Des d'allà dalt hem baixat. QUASI RES!!!!!!


Fem una lleu remuntada i baixem una altra trialera, esta es molt senzilla... quasi massa diria jo.... o almenys es el que m'ha paregut després de baixar l'altra jejejejeje.

Arribem a Serra i després de cridar a dos companys mes ens anem directes a esmorzar. Un poc de llom amb pimentonets..... sobren els comentaris.

Després d'un bon esmorzar comencem a pedalejar de nou. Tornem a pujar per la mateixa carretera però prompte es desviem per a pujar per un camí... entre la pendent, les pedres, el bocata i el parò... es inevitable posar el peu a terra jejejeje. Arribem dalt on hi ha un bar encara que està tancat i després de posar-se les protes comencem a baixar.
Aquesta es la trialera perfecta.... almenys per al meu nivell, molt divertida. A meitat baixada parem al costat d'un tractor.

Continuem baixant, DIVERSIÓ PURA!!! QUINA CANYA!!!! Amb un final de traca que de segur que si vaig a soles i no duc davant a Lute no haguera baixat. Ha sigut "Lo mas de lo mas". No podia acabar de millor manera la trialera jejejeje.

Fem una lleu baixada i arribem al poble. Ruta d'uns 20 km però cundidora cundidora com ninguna. I tot a un tir de pedra dels cotxes per si hi ha un problema.

Una vegada acabada la ruta anem a rematar-la de la millor manera possible. Amb una cervesa fresca.

Una ruta excel·lent, amb una companyia excel·lent i amb un oratge  excel·lent. El vídeo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada