23/12/12

Otos - Atzeneta

Hui tocava ruta amb la bici. Com demà també vull eixir hui no tenia ganes de fer res complicat i he anat a vorer la gent del poble que volia fer. Esmorzar a Atzeneta anant per Otos i baixar la Senda de Fontanars.... pofale!!!
Anem pel cementeri cap al carril bici fins Montaverner i allí pel costat de la carretera de Gandia fins el riu, es estret i passa poca aigua. En eixe punt comença la pujada cap a Otos. Una vegada allí continuem pujant fins el dipòsit d'aigua on acaba el camí agggsfaltat. ara ve una senda molt empinada, creia que la feríem tota a peu però la primera meitat es ciclable.

Després.... a empentar la bici.

Una vegada dalt a la pista ens dirigim cap a la Font Freda, la Creu i un poc mes amunt cap al Cava de Don Diego.

Una vegada ací toca un poc de baixada per la Senda de Fontanars, passant pel costat de la Font del mateix nom. Una vegada arribem a la carretera baixem per un camí fins la cantera i pel Barranc del Naixement fins el camí que ja ens du a l'antiga carretera on fem un tros d'una altra senda per arribar a la rodona per entrar a l'autovia i ja ens dirigim directes per la carretera fins Atzeneta on hem esmorzat al Bar l'Arriero.

Un bon entrepà de vaca, cacaus, olives, beguda i cafeses tot per 4'80€... 1€ mes amb xupitos.

Després de l'àgape toca altra vegada pedalejar, son les 12'20 quan eixim direcció l'Estació d'Albaida i després passem pel Circuit d'Albaida. El que anava davant amb una moto mes xicoteta tirant de collons i el de darrere amb una moto mes gran tirant de motor li costava seguir-lo.

Reprenem la marxa i decidim anar pel riu en conter de pel Camí Reial de Gandia. Ha sigut sense dubte la part mes divertida de la ruta. Ací està el vídeo.

Una vegada al poble directe directe a la gasolinera per rentar la bici i cap a casa amb mes de 40 km.