6/12/12

DH Higueruelas

Hui aprofitant el dia de festa un poc de bici, en concret DH.

He anat a Higueruelas amb els Freeambres, per a mi la primera vegada que vaig, ells ja han anat moltes vegades. Nosaltres érem 8 i dos Vikingos que han vingut de València.

A les 7'45 arribe a l'Alcudia, carreguem les bicis i els bartuls al cotxe i furgoneta i cap allí. Hem arribat sobre les 9'00 i de seguida hem esmorzat per a després començar a baixar sense tornar a parar. Casualment hi havien allí tres xics mes amb bicis i un d'ells tenia una igual que la meua tot i que no tenia el mateix equipament.

Una vegada esmorzats i equipats pugem.

La primera baixada es de reconeixement, a pesar d'això hem patut una lleu caiguda, sense mes conseqüencies que el susto. Arribem baix, carreguem i tornem a pujar.

Segona baixada, anem parant per mirar els bots i aprendre be el recorregut. Arribem baix, carreguem i tornem a pujar.

Tercera baixada, continuem parant per mirar en detall i sense donar-me conter.... pataplofffffffff. M'he pegat un ostion del 15. Anava per fora d'uns doobies i una pedra m'ha fet desviar-me i entrar a ells i he eixit per les orelles, m'he pegat un fort colp al costat dret. Hem feia molt de mal, molt vol dir molt. Pareix ser que no ha sigut mes que el colp. A pesar d'això he aprofitat per a fer dos remonts de conductor mentre passava el mal. No tinc mes que una arrapadeta.

Hem torne a equipar i faig una baixada, l'he fet tranquil però no he anat amb molta confiança. Carreguem i cap amunt.

Faig una altra baixada i esta vegada ja baixe millor encara que el bac m'ha tallat el rotllo. Carreguem i una altra vegada cap amunt.

Tornem a baixar i només eixir de la carretera i entrar a la senda.... desllantat!!! La roda de darrere completament buida. Com estic a pocs metres puge empentant la bici i vaig desmuntant la roda mentre pugen els altres. Canviem i cap a baix, i només fer el bot de deixar la carretera per entrar a la senda.... desllantat!!!!  CAGONLOSTIAPUTA!!!!!!!!!

Torne a pujar abans de que el cotxe comence a baixar però no he pujat a temps i m'ha tocat esperar que pujaren els altres de nou. Son ja mes de les 14'00 hores així que carreguem la meua bici i ja tornem cap al poble.
Arribem a l'Alcudia a les 15'20 justetes i després de reposar gasoil per vorer a quant eixim de gasto anem deixant bicis de camí al meu cotxe. Només 7€ de gasto per barba. NOSTAMAL!!!!!

Carregue la bici al cotxe i cap a casa. Hem pegue una dutxa i comence a dinar a les 16'45. No puc posar el track perquè a la caiguda el gps ha caigut i pareix que s'ha soltat algun cable per dins perquè l'ordinador no el detecta.

2 comentaris:

  1. Espere que estigues be del bac, me quede per açi a seguirte, que me interesa tot el que siga bici o correr, i si es de la Comunitat millor. Fa poc vag estar de visita a Bocairent i hem quedi en ganes de fer bici o apujar corrent pel cami que zigzagejava a l'hermita! Un salut.

    Fran, yotambientengouno.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Fran.... a vorer si puc començar a correr de nou i coincidim, vaig patir un esgunice ja fa quasi dos anys i encara tinc molesties.

      Elimina