8/12/12

Cap de la Nao-Cala Granadella-Port Denia

Hui ruta amb moto. L'any passat vam anar Maite i jo a passar el dia a Benidorm amb la moto i hui hem repetit, encara que un poc mes amunt però també per la costa alacantina.

A les 9'10 hem eixit de la gasolinera direcció Montaverner, Port d'Albaida, Cocentaina i ja ens hem desviat per carreteretes en revoltes direcció a Gorga. Per ací hi havia alguna revolta humida. Arribant a Castell de Castells he vist varis membres de Protecció Civil a la vora de la carretera i quan hem arribat al poble ja no ens han deixat passar, hi havia una carrera de BTT.

Com estàvem parats i no ens deixaven passar, hem decidit esmorzar allí en conter d'anar a Tàrbena. Maite tenia una mica de fred.

El lloc no m'ha agradat massa, tenien uns butacons i un sofà i hi havia un gos damunt, no se jo si va una inspecció de Sanitat, ademés de que ha sigut una mica car. Eixim i ens tornen a parar però al poc ja ens deixen passar. Passem per Tàrbena, abans de la següent parada que ha sigut al Coll de Rates.

Continuem i passem per Parcent per arribar a Xalò i pegar una passejada pel seu mercat d'antiguitats. Després hem passat per Benissa, Teulada i directes al Cap de la Nao.

Després baixem a la Cala de la Granadella, ens fem unes fotos i anem al bar a dinar, està petat i tenim que esperar-nos fins les 16'00.... massa temps, son les 14'15.

Així que anem a buscar un lloc per dinar, entrem a un restaurant i està tancat, en un altre els preus son d'escàndol i a un altre el menú no m'apanya. Així que acabem a un buffet lliure xino. No en tots els llocs pots menjar entre altres coses 15 gambes a la planxa per 10€.

Una vegada recuperades les forces creuem Xàbia per anar al Port de Dénia. Viva La Vida... no si jo amb la mateixa pasta també li posaria eixe nom al meu iot

Després de pegar una passejada decidim que ja es hora de tornar cap a casa, encara queden uns quilòmetres. Passem prop d'Ondara i per La Font d'en Carròs agarrem l'autovia de Gandia per arribar fins l'Olleria a les 18'15.

Ací la resta de fotos. Esta es la ruta que hem seguit.