21/11/12

Cava del Benicadell

Hui ruta amb la bici, este matí quan m'he alçat a menjat un sandwich i a les 11'40 he eixit a pegar una volta. Volia fer una bona quilometrada i he anat a la Cava del Benicadell.

Continuen les senyals posades però encara no han netejat res.

Una vegada a Montaverner, he pujat pel Camí Reial de Gandia desviament-me per a creuar el Riu Albaida per primera vegada fins arribar a Albaida i continuar pujant cap a Atzeneta. Acte seguit deixe l'agggsfalt per a anar ja per la pista per a pujar al Benicadell, primer passe per dalt de la Torre de Carrícola

Continue pujant i passe la Creu, després d'una lleu baixada arribe al Corral de Diego i em torne a desviar per a fer la pujada de deveres.... fins ara està escalfant jajajajaja Després d'alternar alguna espentadeta amb pedalades, arribe a la Casa de Don Miguel, al costat de la Cava de Carcaixent al fons.

Ja son les 14'00 hores i aprofite per menjar alguna altra barreta però ràpidament reprenc la marxa perquè estic suat i note gelor. Així que continue pujant.... com no. Estic ja a 900 metres d'altitud, hi ha un creuament.... una senda baixa cap Otos i l'altra continua pujant, fins ara anava per camí però ara ja es senda i als 100 metres i 200 arrapades després a les cames decidisc que ja es bon moment per posar-me les protes. Torne a alternar el pedalejar amb empentar la bici, però ara ja es mes empentar que pedalejar. Al mateix costat del camí hi han pebraços però es desfan al agarrar-los, pareix que ha passat una mula i ha llaurat esta zona.

Continue empentant la bici fins que arribe a un altre creuament, este baixa cap a Gaianes i Muro, la vista des d'este punt es molt bona.

Ara puc pedalejar mes fins que arribe a la Cava, hi han uns senderistes que em fan una foto.

Ja son mes de les 15'00 hores i continue menjant barretes.... podria haver-me fet un entrepà però no esperava que es fera tant tard, i de pas, les menge abans de que caduquen jejejeje.
Ja estic a mes de 1.000 metres i la vista encara es millor.

Llàstima tindre tan prop el cim i no arribar però quan comence a baixar ja son les 15'30 i esta era l'hora que havia pensat que podia arribar a casa, evidentment no soc bo calculant el temps jejejejeje encara que la gran quantitat de vegades que he parat a gravar vídeo es menja el temps.

La baixada es espectacular, per les vistes... pel recorregut... pel desnivell... per tot!!!!
Arribe a La Font del Guarda i menge mes barretes.... duia el sac ple!!!!


Continue baixant i baixant, la zona es molt bonica

Una vegada arribe al Rafol he sentit un soroll....

Em lleve les protes, menge una altra barreta i comence a pedalejar, duc 37 km i ara toca acatxar el cap i pedalejar apresa, ja son les 16'30.... en menys d'una hora he baixat tot i parar moltes vegades per fer vídeo.

Pareix que duc bon ritme, a pesar dels km que porte a les cames vaig còmode, hui em trobe be però sense comparar amb algú tampoc se realment el meu estat de forma. Passe pel Refugi antiaeri de Missena i creue el Riu Missena que passa amb molta aigua (hi ha que vorer el vídeo).
Vaig pel Camí Reial de Gandia novament, esta vegada en direcció a Montaverner creuant el Riu Albaida (però per un pont sense banyar-me jejeje) fins arribar a la rodona i pel carril bici que havia baixat ja fa unes quantes hores cap amunt.

Em trobe a un biker del poble, encara que en un primer moment no l'habia reconegut, Jose el de l'ambulancia que em fa companyia fins quasi a l'institut. Ací ja vaig molt cansat tot i que intente no afluixar el ritme. Al final arribe a casa amb mes de 59 km a les cames, duc mes de 4 hores pedalejant i he estat quasi hora i mitja fent vídeo i fotos. Entre a casa a les 17'45 hores.

Em pegue una dutxa i em gite que esta nit treballe. M'imagine que degut al cansament no he pogut dormir mes que 5 minuts, així que m'alce per a dinar i escriure esta crònica. El vídeo ací.;)

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada