2/10/12

Volteta rodadora

 Hui ruteta amb la bici. Eixir amb la btt i trobar-te a un altre de xic de Bocairent per l'Embassament de Bellús no te preu, para todo lo demás.... Mastercard.

Fa una setmana vaig vorer una foto des de les comportes de l'Embassament de Bellús i es veia la antiga carretera de Benigànim que passa per dins, així que hui he anat a vorer si encara estava visible i es podia creuar. He baixat pel Salido i està tot fet pols, he tingut que baixar espaiet perquè està ple de clots i reguers que van creuant el camí.
Una vegada a Bellús he creuat la carretera i cap a l'embassament, en eixe moment he vist un ciclista que al poc m'ha agarrat.... osti tú!!!!! David Balsalobre, feia molt de temps que no el veia. Ell s'ha desviat cap a Guadassequies i jo cap al pantà. Desgraciadament les pluges del divendres han fet que afortunadament puge el nivell de l'aigua.

M'he quedat amb les ganes de poder passar per dins del pantà d'un costat a l'altre per l'antiga carretera de Benigànim. A continuació m'he dirigit cap a Guadassequies, Alfarrasí i pel carril bici cap amunt.

El dimarts vaig passar per ací encara que esta foto ja te unes setmanes mes.


Vaig pensar (i així jo vaig posar al blog), que en quan fera una ploguda l'aigua passaria per dalt del camí per culpa de les canyes. No fa falta anar a estudiar a Salamanca per saber que si les coses no es fan o es fan mal després passa el que passa.....

I el que passa  es que entre l'aigua i la porqueria que duguera el riuet han destrossat els pilons dels dos costats, sort que el pontet encara està i es pot creuar. No m'haguera estranyat que haguera arrancat el camí, no es la primera vegada que passa... i com estem a Ejjjjpaña.... tornarà a passar.

Acte seguit carril bici cap amunt fins arribar al pont del Camí de la Foia de Candel i baixadeta fins arribar a casa amb poc mes de 23 km i hora i mitja pedalejant.
El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada