14/10/12

Sumacàrcer

Hui una altra ruta quilomètrica per a preparar un poc la marxa de Riopar, l'elegida ha sigut......

Hem eixit prou gent, no esperava que fórem tants i només un dels que ha vingut, no ha volgut fer-la, i ha anat a fer una altra ruta. Primer hem baixat el Port i després de creuar Canals ens hem dirigit cap al Camp de Tir, primera pujada forta, feia molt de temps que no anava per ací i està tot molt descarnat.

Després de baixar quasi a Anna ens hem desviat per a fer la segona pujada, amb punxades i avaries varies.

A continuació venen dos trialeretes, la primera curta i divertida i la segona molt enfangada i frondosa. Cosa que feia que es sentiren el so dels frens com si fora una orquestra desafinada per acabar creuant la Rambla del Riajuelo. Això si, amb menys fang i menys aigua del que esperava.

Acte seguit venien mes pujades pel Camí de Malet per arribar al Camí de la Ribera, on teníem l'opció de fer dos trialeres a gust del consumidor. Com tota la gent a optat per fer la de l'Ombria del Castell, que es mes curta i mes senzilla per arribar abans al bar, jo també he baixat per eixa encara que jo volia fer l'altra.

Una vegada baix, ens hem encaminat directament cap al Bar Ricardo de Sumacàrcer per a degustar el típic sepionet, encara que no tots han volgut menjar-ne. Sempre he pensat que vindre ací i no menjar-ne es un crim..... però com cadascú es paga lo seu pot demanar el que vulga.

Els 8 valents comensals.

Després de l'esmorzar tocava ja la tornada, hem eixit a les 12'20 i pel costat de la Sèquia Escalona i per la carretera fins Sellent a roda de Sergio, i pujada fins l'empresa Juanfran per arribar a les 13'00. Seguidament per camins fins Canals, i per La Lloca a la pujada del Port de l'Olleria..... mama caca.... pujar el port amb 57 km a les cames es dur per arribar a casa a les 14'05 mooooooooooooooolt cansat amb 63 km. Han sigut molts km i a bon ritme, per tant.... on entrenament.

El perfil de la ruta.

1. Ieeee campió bona pinta tenen les sepietes..je,je au que et vaja molt bé per eixos paratges del Pais Valencià...je.je si m'escolten els Peperos em denuncien... ;-)