22/10/12

IX Marxa Los Calares de Rio Mundo

Diumenge era el dia de fer la marxa. A les 7'10 va tocar el despertador, havia estat plovent durant tota la nit i quan vaig mirar per la finestra.... CAGONLAPUTA!!!!!! continuava plovent. Vaig fer unes quantes fotos al makinon que teníem a l'entrada de l'apartament, 6.500 € son mooooooooolts euros per a una bici. La veritat es que bonica es ja que du els components de tope gama, el que en un cotxe seria el Full Equip.



Vaig enxufar la TV per vorer les carreres de motos i fer un poc de temps per a desdejunar i a les 8'30 vam eixir per anar a la plaça de l'ajuntament, continuava plovent sense parar.


L'ambient era prou desmoralitzador, les marques que tenien que exposar estaven a mig muntar, gent tornant els dorsals perquè no volia eixir amb la bici i plovent sense parar. 

La gent esperant, primer ens diuen que es retarda l'eixida a les 10'00.

La veritat es que a pesar de tots els pesars.... nosaltres estàvem animats.

Son les 9'30 i el degoteig de gent tornant els dorsals es continuo, i unit a que a l'altura que devíem pujar la temperatura era molt freda i hi ha perill de que algú patisca una hipotermia, la gent de l'organització decideix cancel·lar la prova.

Em va costar moooooooooooooooooooooolt convèncer a Jose per a que anàrem a pegar una volta, vaig haver de gastar totes les meues dots de persuasió jajajajajaja

Primer anem per un camí, ens sorprèn que no hi ha fang a pesar de l'aigua que ha caigut i continua caient, això si.... els xarcos son abundants.

Després anem per un altre recorregut i ens trobem la senyalització de la ruta.

També passem per llocs on hi han portes que tenim que anar obrint i tancant per a poder passar.

Hi ha tolls verdaderaments bons per a engorrinar-se un poc, encara que el fang no s'apega a les rodes.

 Estem disfrutant com a xiquets però no para de ploure i de fet hi ha moments que s'agarra amb força, per la qual cosa decidim tornar cap a l'apartament. Mentre Jose va a dutxar-se jo vaig a tornar la bici. Es una llàstima no poder provar-la amb condicions ja que 11km no dona per a res. En fi.... ja vorem que passa... si ens tornen els diners o posen una altra data.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada