4/10/12

Investiganda per Quatretonda

Hui nova ruta amb la bici, però nova nova del tot. Encara que començaré pel final. Aquesta foto.


Ja feia temps que tenia pendent anar a Quatretonda per investigar la senda que em va dir un moter. Així que després de dinar he fet una mini-becà i després he carregat la bici al cotxe i cap allí. He començat pujant per la senda de l'Anglés.

Després d'eixir a la pista que va cap a Pla de Corrals em torne a desviar per un altre camí. Molt currà l'entrada d'esta caseta de camp.

I continue pujant fins arribar a la Canyà de l'Avenc. Em trobe uns bikers baixant que em diuen que m'he enganyat, que per ací es baixa.... molt enganyat que estic jejejejejejeje, es una zona molt bonica amb molt de pi i tot molt verd.(hi ha que vorer el vídeo)

Una vegada al Coll de l'Aire, ve el mes dur....









una pujada de 400 metres d'espentar la bici amb prou de pendent per arribar al Pla de Penya. Les vistes ací dalt son espectaculars (hi ha que vorer el video jejejeje).

Després ve una senda de puja-baixa fins arribar a l'inici de la trialera, però a meitat de camí m'he trobat amb açò. Deu de pesar molt per a deixar-ho al mig del camí i no agarrar-ho per a tirar-ho al fem. Després es queixem quan hi ha un foc.

Una vegada a l'inici de la trialera ve lo bo.... la senda per la que arribe es desdobla i hi han dos trialeres. Una ja la coneixia i l'altra em van dir que duia fins a la Cava de la Falaguera.... així que he anat a vorer si era veritat.

Es una senda prou tapada, es evident que no passa molta gent per allí. Pare per a relaxar els braços i escolte un soroll a l'altre costat del barranc... son uns porc senglars, la mare amb dos cries. Es la segona vegada que en veig anant en bici.

Continue per la senda, cada vegada està pitjor. Ara toca una lleu pujada i després cap a baix altra vegada.... però ara es totalment impracticable. Hi ha moments que no se per on va la senda i tinc que parar per a buscar-la, m'enganyes dos vegades i tinc que tornar arrere. després venen uns escalonakos.... però escalonakos escalonakos... tinc que agarrar la bici al muscle i baixar mes de tres metres d'altura per les penyes.... ON M'HE CLAVAT????? Per ací les motos no podrien passar, em dec d'haver enganyat en algun lloc, cada vegada està pitjor... comence a pensar que estic perdut i dubtant si continuar avant o tornar per on he vingut.... crec que seria pitjor tornar així que continue avant i de sobte... trobe açò que no se que es... per a regar??? per a que beguen els animals???

La qüestió es que la senda millora molt moltísim i veig una fletxa pintada a terra..... ESTIC SALVAT!!!!!!

La veritat es que estava començant a preocupar-me, no m'havia passat mai això. Continue seguint les fletxes que venen en sentit contrari al que vaig jo fins arribar a la pista que va des de Quatretonda fins Pla de Corrals. Tendria que haver eixit a esta mateixa pista però abans passar per la Cava de la Falaguera i després una Zona Recreativa mes arrere d'on estic. Son ja les 19'15, ara ja se on soc i en mitja hora arribaré al cotxe, però anant directe sense passar pel Molló.

Abans dalt del Camí de les voltes, pare per a fer esta foto per un costat i per l'altre costat la posta de sol del principi.

 Arribe al cotxe prou just de temps, havia començat a pedalejar a les 16'40 i son les 19'50 i he fet ni mes ni menys que 16 km..... FLIPA CON FLOPS COLEGA!!!!

Ací està l'enllaç per a vorer el vídeo de la ruta.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada