23/9/12

V Resistència Enduro Nicogass

Hui volia eixir amb la bici, però entre que esta setmana he treballat de nit i ahir em vaig alçar prompte i que em vaig gitar tard.... hui ha tocat el despertador i ni m'he enterat.

Així que he anat a Bocairent per a vorer la carrera de motos que havien preparat. Primer corrien els xiquets.

 Als Boxes estan els pares esperant-los per a fer els repostatges.

Faltaven 5 minuts per acabar i alguns ja caient d'esgotament, sort que no es fan mal.

Mentre corrien els xiquets les motos dels majors ja estan passant la verificació.

I amb la companyia de la policia van a La Derrota per a donar l'eixida.

Ací teniu la seqüència de l'eixida..... ESPECTACULAR RUBEN!!!







En la primera volta ja es duia un minut d'avantatge.

No se com haurà acabat la cosa perquè a les 12'00 ja he tornat cap a casa, però de segur que encara hi ha pols.

Ací està l'enllaç per a vorer la resta de fotos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada