21/9/12

Camino del Cid. Anell Taifa València

 Hui he eixit a pegar una volta amb la bici, com l'altra vegada que vaig estar fent el Camino del Cid no em van segellar el salconduit a Montaverner hui he anat cap allí. He estat fent la part sud de l'Anell Taifa de València.

Quan baixava cap a Montaverner he vist un lloc on l'aigua, rames, canyes i demés brutisia botarà quan faça la primera ploguda forta.

Esta setmana estic treballant de nit i pràcticament no he vist el sol, creia que hui el podria vorer una mica però tampoc l'he vist massa.

Una vegada segellat el Salconduit m'he dirigit cap a Otos.  Primer he anat pel carril bici que va paral·lel a la carretera fins a desviar-me i deixar l'agggsfalt per anar per camí de terra i creuar el Riu Albaida, sort que per desgràcia passa poca aigua,  on ja comença la pujada, va de menys a meeeeeeeeeeeees fins arribar al poble dels rellotges de sol. No se quants en deuen d'haber però si no es Record Guiness m'extranya.  Aquest està al pati interior de l'Ajuntament.

Una vegada segellat el Salconduit foto de rigor davant l'Ajuntament que està a un antic Palau, on evidentment a la façana hi ha un altre rellotge de sol.

Ara comença la tornada, la he fet pel mateix lloc pel que havia vingut, intentant tornar ràpidament. Primer la baixada fins el riu i després novament pel carril bici fins passat Montaverner i per davant del cementeri i l'Institut cap a casa amb mes de 35 km a les cames i poc mes de les 12'30.

Dels pobles de la contornà, només em falta Beniatjar. Localitat nomenada al Cantar del Mio Cid.
El perfil de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada