15/8/12

Volta a l'Embassament de Bellús

 Ahir per la vesprada vaig eixir a fer una ruta que ja havia pensat fa algun temps. Pegar-li la volta a l'Embassament de Bellús. Vaig eixir una mica mes tard del que tenia pensat així que vaig agarrar les llums, cosa que al final em van fer falta.
Vaig baixar cap a Bellús pel lloc de costum i una vegada allí em vaig encaminar cap a l'Embassament, Guadassequies i Sempere.

A partir d'eixe moment vaig anar per dins de la fita de l'embassament.

En passar Benissuera vaig creuar el Riu Albaida i vaig haver de bordejar el Barranc de Missena per creuar a l'altre costat. En passar el Refugi Antiaeri de Missena estava per llocs pels que no havia passat mai. Vaig creuar un parell de vegades la via del tren .

Estava fent-se fosc i no podia creuar un altre barranc a pesar d'haver buscat per un parell de camins així que em vaig encaminar quasi fins a La Pobla de Duc i per la carretera cap a Benigànim on ja vaig arribar de nit i pel Camí de l'Olleria fins arribar a la carretera a l'altura de la presa.

Lloc on vaig completar la volta a l'embassament. Es pot millorar per on es va fer de nit però vaig intentar fer-la per camins que estigueren fora del limit d'embassament per poder fer-la en altres moments que estiga mes ple que ara.

A continuació per la Pirotècnia, l'Hort Solar fins el Poliesportiu i cap a casa amb una bona quantitat de quilòmetres convertint-se la ruta en una nocturna. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada