11/7/12

Senda Cova Negra

Hui he eixit a pegar una volteta amb la bici. La ruta elegida ha sigut la de la Senda d ela Cova Negra. Afortunadament no feia calor, però m'ha passat el mateix de l'altre dia.... m'he quedat sense aigua. Hauré de dur l'aigua a la motxilla i no a un bidó.

He pujat per la Gaveta fins el Port de l'Olleria i pel Carril bici cap a baix, quan anava per les casetes de Canals un tio subnormal amb complex de Guàrdia urbà li ha dit a un que anava amb un cotxe que ixquera de la caseta  i he tingut que fer una prova de frens per a no entrar dins del cotxe. El molt gilipolla encara volia tindre raó.... no se.... si li diuen que es tire d'un pont baix també li fa cas.

Sense perdre mes temps discutint inútilment amb inútils he continuat fins Novetlè i cap amunt per la senda on acaba el DH de Novetlè (no se com es diu eixa senda) per arribar a Xàtiva.

Una vegada a la ciutat dels Borja he pujat cap al Castell fins l'Ermita de Sant Josep (crec) i per la falda del castell creuant les muralles cap a la Font dels 25 dolls.

A partir d'eixe moment ja he agafat la Senda per a dirigir-me cap a les Arcades d'Alboi.
I sense parar per a res pel Molí de Guarner cap a la Cova Negra i Bellús per a continuar pujant pel Mas del Salido i cap a casa. Al final he fet 35 km, este no es el mateix perfil que he fet la que estic tirant d'arxiu. A vorer si m'arriba prompte el GPS ja d'una.