22/7/12

Nocturna Bocairent

Ahir vaig estar a Bocairent fent una nocturna. L'any passat va estar molt bé i enguany he repetit. També tenia joguets nous per a l'ocasió. Ja m'han arribat el gps nou i les llums xines.

Habiem quedat a les 20'00 hores a la casella del Club Ciclista i mentre pagava el sopar arribava la gent.


Quan ja estava cuasi apunt van arribar els meus germans, una foto familiar.


Serien sobre les 20'30 quan vam eixir, érem unes 40 persones via amunt en direcció al port i pel polígon primera punxada, va sonar com un tir i vaig vorer la polseta i tot.


Després d'anar a per una coberta de repost vam reparar la punxada i cap amunt, menuda pujada.... un ritme molt alegre, crec que mai l'havia pujat tan rapit com ahir. Una vegada reagrupats vam entrar pel camí del Mas de Reiner però abans d'arribar ens vam desviar cap a l'esquerre i passant pel Mas del Pou mes cap amunt encara. Recorde haver passat per ací en una marxa d'orientació.

Ja estava fent-se fosc i vam encendre les llums.













I a partir de que es va fer fosc ja no tenia ni pajolera idea d'on estàvem 



















Ja eren les 22'20 i vam decidir baixar fins la carretera i per ella tornar al poble, la gent que s'havia quedat al club preparant-ho ja ho tenia tot apunt. Després de fer un poc de carretera ja em vaig ubicar on estàvem, entre l'Ermita de Sta. Barbara i el Càmping.

La tornada estava fent-se moooooolt rapida i com anava al primer grup i no podia seguir-los vaig afluixar, el segon grup també em costava de seguir i en arribar el tercer ja em vaig posar a roda. Just al començament de la baixada del port es vam ajuntar amb el primer i ací si que vaig poder aguantar roda durant la baixada que va ser rapidisima per a ser de nit.

Una vegada al polígon ja vaig afluixar el ritme novament fins arribar a la casella on estava la taula parada i vam començar a sopar. Entre els que se'n van anar i les dones que van vindre i els que havien preparat el sopar érem altra volta unes 40 persones.

No hi ha cap dubte que esta gent sap passar-ho be, i com sempre, amb una excel·lent organització. 

Ens van fer uns pans exclusivament per al sopar, estaven molt bo per a fer l'entrepà de pernil i sobrassada que no es veu a cap foto. 




Tot regat amb cervesa.... moooooooooooooooolta cervesa.
Encara que van caure unes gotetes s'estava de luxe sopant al carrer però a la una de la matinada ja vaig tornar cap a casa. Amb eixes llums vaig sobrat i el gps també mostra alguna coseta que no tenia l'altre.
Ací un enllaç per a vorer les fotos que vaig fer.
Per fi puc tornar a posar un perfil de la ruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada