7/7/12

La Clariana... el NO Benicadell.

Hui he eixit a pegar una volta amb la bici, a les 8'00 no he vist a ningú del poble així que he arrancat en direcció al Benicadell. Bona ruta per a continuar amb les proves de la Gopro i després pegar-se un banyet al riu.

Quan anava un poc mes amunt de Bufalí m'he trobat amb este animalet.....
Quina gràcia que feia.... pobret.... haurà eixit d'alguna caseta i no sabia tornar, la veritat es que si en conter d'anar en la bici vaig en el cotxe l'agarre i el duc a casa. M'ha sabut mal deixar-lo allí.

El anar soles també em ve be perquè el dimecres vaig donar sang i el dijous va ser una volta molt ràpida. Així que tranquil·lament anava fent quilòmetres.... bé... no tan tranquil.... continue amb els problemes amb al canvi.... no va fi i bota alguna que altra vegada la cadena.

Com fer la pujada de la Font Freda en eixes condicions haguera sigut tot un martiri he optat per anar a Ontinyent i passar pel taller per a que l'ajusten. Hauré d'aprendre un any d'estos un poc de mecànica bàsica.

Una vegada ajustat ja era una altra cosa i podia pedalejar amb mes regularitat sense bots de cadena. Com ja començava a fer una mica de calor he optat per tornar per la Finca de La Clariana i fer la baixada que du a Aielo i que ja fa mes d'un lustre que no passe per ací

Una vegada dalt i després de pegar un mos he començat a baixar..... que decepció mes gran.... la recordava mes llarga i tècnica i ha sigut curta i molt senzilla.... i damunt continue sense enfocar be amb la càmera.

En arribar a Aielo ja cap a casa. Ara ja estava patint, feia calor, estava cansat i damunt m'he quedat sense aigua. Al Parc que hi ha al túnel de l'Olleria he posat el cap baix de la font que hi ha allí.... que boooooooooooooooooooooo.... sense cap dubte.... la ruta del Benicadell amb banyet que tenia pensat fer era l'adecuada.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada