21/6/12

Rulaeta per Bocairent

Hui aprofitant que tinc la bici a Bocairent des del diumenge he fet una ruteta per allí, ha sigut curta però intensa i bonica.

Primer he anat a vorer el punt on em vaig enganyar l'altre dia a la marxa d'orientació i esta vegada si que he pogut fer-ho be.... crec jajajajaja.

He continuat per la senda tan xula que vam fer.


una vegada he arribat al final, en lloc d'anar cap a baix com feia la ruta, he anat cap a dalt fins al final de la Trialera de La Sarsa i després he baixat fins la via i he creuat la carretera per anar a fer el Barranc dels Tarongers pujant per l'escaleta del Licorero.


wwwwwwwwooooooooooooooowwwwwwwwwww quina baixada mes xula, he disfrutat molt però també he descobert una cosa que no habia vist mai i mira que ja fa anys que vaig en bici..... l'amortiguador està calent després d'una baixada com esta.

Acte seguit he fet un poc d'agggsfalt per la carretera fins el Molí del Pas per a pujar per Camí romà. Després de la reparació que li han fet pareix una autopista de peatge.

















Es una pujada brutal... he fet mes tros empentant que pedalejant, va zig-zaguejant per a salvar el desnivell i les vistes des de qualsevol punt son espectaculars.

















Una vegada dalt de tot toca baixar un poc cap a l'Ermita de Sant Antoni de Baix però sense arribar ja que he tornat pel mateix lloc que havia anat al principi per arribar a Els Corrals i per la Font d'En Ferrís on he parat per a pegar un bon glop d'aigua i creuant el Pont de Darrere la Vila i pel Portal d'Agost cap a casa dels meus pares on m'he pegat una dutxaeta i he agarrat la moto per a fer un barranquet i arribar a casa.... QUE VIDA MES PUTA!!!!!!! jajajajajajajajaja.

No puc posar perfil de la ruta com es la meua costum perquè encara no tinc el gps ni noticies d'ell.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada