12/4/12

Vacances de Pasqua. Ruta 13 Bosque de Banastón + Cruz Cubierta

Dilluns també vaig eixir a pegar una volta amb la bici, tercer dia consecutiu.... Aínsa està molt lluny i hi ha que aprofitar al màxim. Tenia l'inconvenient que a les 10'30 tenia que tornar l'apartament així que tampoc podia fer una ruta molt llarga i vaig fer la del Bosque de Banastón que passava el track per davant d'on estava allotjat.

Com era una ruta curta vaig aprofitar per anar a la Cruz Cubierta, uns dels monuments de la localitat.

Tot seguit vaig arribar a Aínsa entrant pel Castell.


Encara era matí i no hi havia ni transit ni gent a la Plaça Major.

Tot seguit vaig creuar el poble i vaig aprofitar per a gravar un xicotet vídeo creuant les portes de la ciutat.

I de seguida a reiniciar el track, eixia del mateix lloc que la ruta del dia anterior i continuava per agsfalt fins el Buchitar, igual que ahir.... si ho arribe a saber haguera anat pel mateix lloc que el dia anterior que va estar molt xulo, però esta ruta està catalogada com a fàcil. A partir d'eixe moment es deixa l'agsfalt per anar per camins i poc després per senda....

xulisima senda de pujada, i després de planejar un poc una senda de baixada, sense dificultat però divertida i ràpida. Després d'una breu pujada, una altra senda de baixada.... que xuuuuuuuuuuuuuula... sense dificultat i molt molt ràpida, mes que l'anterior, estava passant-ho de luxe en una ruta facileta. Al poc arribe a Banastón.... però esta vegada baixant no com els altres dies jejejejejeje.

El perfil de la ruta.

Dutxa, carregar el cotxe i cap a casa.

Ha sigut un cap de setmana fantàstic, estic desitjant tornar a Aínsa per fer mes rutes i repetir Pais de Lobos per a fer-la completa i Bajo Peñas perquè va ser de lo milloret que he fet fins ara. Com diria Deu ( o siga Kevin Shwantz): "es el mes divertit que es pot fer amb la roba posada".


Ací l'enllaç per a vorer un video resum dels tres dies.;)


http://vimeo.com/40390139





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada