7/3/12

Ruta dels Refugis Antiaeris

Hui he eixit a pegar una volta amb la bici, sinó no voré el sol en tota la setmana ja que estic treballant de nit.

Quan m'he despertat he eixit, el cap de setmana passat no vaig eixir per un constipat, i hui la tos m'ha acompanyat tot el temps.

Així que tranquil·lament carril bici cap a baix fins que he arribat al Refugi de Missena on he pogut vorer una cosa com a mínim curiosa....

Una font???? això es curiós???? Doncs si!!!! A qui se li pot ocórrer posar una font en una Àrea Recreativa i que tinga aigua???? Hi ha que vorer que despilfarrador que soc... es molt mes barat posar la font sense aigua!!!!

Ací he estat una estona prou llarga, sentint la natura... el piular dels ocells, la remor de l'aigua al riu i el raucar de les ranes... i amb un bon solet.... quasi que em quede dormint si no es perquè passa un avió.

Tot seguit he anat seguint uns indicadors de la ruta....

Fins arribar a l'altre Refugi Antiaeri.

A continuació ja m'he dirigit cap a casa per la via de servici que va pel costat de la carretera. El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada