15/1/12

Quatretonda endurera

Hui he eixit matí a pegar la volta, com a Bocairent es feia la Publicació i també vaig donar sang l'altre dia i estic constipat no volia pegar una volta molt llarga ni dura. Així que he agarrat el cotxe i he anat cap a Quatretonda. Arribant marcava 1ºC al cotxe.

He eixit per a pujar per Les Voltes.

Una vegada dalt he anat cap a La Canyà de l'Avenc.

Una zona molt bonica, en arribar dalt tocava espentar la bici, només son 400 metres de BH (Bicicleta al Hombro) i he arribat dalt de tot, al Pla de Penya.

Ací ve una zona, repetisc de nou, molt bonica vas sendejant prou quilòmetres fins arribar a la Trialera de la Falaguera.

Mentre em posava les protes han arribat unes motos i he estat xarrant amb ells.


També m'han informat d'una altra senda que no es veu i on ve a eixir.... mes investiganda per la zonaaaaaaa!!!!

Mentre baixava la trialera m'he trobat gent, quina canya de baixada!!!! cada vegada que passe m'agrada mes, només son 20 minuts baixant jejejejejejeje. Arribe baix i vaig cap a El Molló... i altra volta cap a baix.
Quan he arribat baix començava a fer-se tard així que no he fet l'altra trialera que volia fer i he carregat bartuls al cotxe i cap a casa.

El perfil de la ruta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada