15/12/11

Eixida vesper-nocturna2

Hui nova eixida vesper-nocturna. Esta volta he anat cap a La Pobla, tres eixides tres rutes diferents.

He baixat per l'institut cap a La Medi i travessant la carretera pel carril bici. Quan ja estava arribant a Montaverner m'he endut un bon susto i casi em caaaaague damunt, de sobte s'ha aparegut un walking dead... o el que ve a ser el mateix.... un gos solt. Afortunadament ell s'ha asustat mes que jo.

He continuat fins arribar al polígon i pel desviament d'Otos he anat cap a la zona de l'aerodrom de La Pobla i tornar cap a casa. He creuat el riu on em vaig banyar este estiu, sort que hi ha un pontet amagat perquè passar de nit per dins del riu ve a ser el que es diu una imprudència.

A continuació he tornat a arribar al polígon de Montaverner i pel mateix lloc cap al Rodat i per dins del poble fins a casa. Esta volta han sigut 27 km i tota la preparació que podia fer per a la marxa del diumenge ja està feta.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada