4/11/11

Gran Premi Xest 2011. Divendres

Hui primer dia d'entrenaments al circuit de Xest. M'he demanat un dia de vacances per poder anar. A La Pobla es van enfadar perquè no vaig anar un dissabte a fer hores i a Bocairent em donen un dia de vacances d'un dia entre setmana.... xicoteta diferència.

Estava expectant de l'oratge així que quan m'he alçat, de cap a la finestra per vorer si plovia... no ho fa... a les webs meteorològiques divergència d'opinions.... que faig???? vaig en moto o en cotxe????

Duc als xiquets a escola i arribe a casa, enxufe la TV per vorer els entrenaments lliures.... està plovent a Xest... cotxe... està clar.

Arribe a l'A3 i no hi ha cola de cotxes, a les immediacions del circuit sobre les 11'00 i tampoc, només a l'entrada del pàrquing hi han uns quants davant de mi però res important.... molt mes fàcil del que em pensava.

Entre al circuit i em mires la motxilla i em fan obrir la jaqueta per vorer si duc beguda. Ací no plou però el cel està tancat. Estic passejant per la zona comercial i em faig una foto amb la Ducati de Rossi, també entre a un stand d'una marca de cerveses on fan uns jocs i em donen una birra sense alcohol. També hi ha un mural per deixar missatges de despedida a Simoncelli.

Arribe al nostre lloc on estan les pancartes del Motoclub.

A l'hora dels entrenaments de 125 comença a ploure hi han moltes caigudes, entre elles la de Vinyales davant de nosaltres.

Nico ha fet uns entrenaments discrets sense arriscar.

A les grades del circuit no es veia molta gent... la crisi... l'oratge...

Bautista ens ha saludat.

Una volta acabats els entrenaments hem anat al poble a dinar i pegar una volta, també he arribat sense fer cua i he aparcat sense problemes. Hem dinat al mateix lloc de l'any passat.

No es veia molta gent pel poble. Si et toca el premi a este sorteig.... menuda putà!!!! a vorer que fas en eixe trasto jajajajaja

Quan estàvem passejant ha començat a ploure de nou i hem entrat a fer-nos un cafenet i després ja ha començat a haber ambient de motos. Son les 19'00 hores i ja es bon moment d'anar cap a casa abans de que es compliquen les eixides del poble. Demà mes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada