1/10/11

XII Gran Fons Monica Pont Albaida

Hui es celebrava la novena prova del circuit de la Vall d'Albaida on feien la dotzena edició, per a mi es l'octava i només em queda la de l'Olleria per a fer el mínim de proves.

No sabia com m'eixiria després de que a l'endemà de Llutxent si que em feia un poc de mal el peu i ademés el dimecres vaig donar sang. Per tant tenia que eixir tranquil.

Abans de l'eixida he vist molta gent coneguda.... molta gent del C.A. l'Olleria, els meus cosins Robert i Manel, Andreu, Toni, Ramón....

A l'eixida, m'he posat per la meitat i he anat tranquil, de fet anava a 5 el km i anava molt be, una volta a Benissoda comença la pujada. Primer una rampa amb mes pendent, el segon avituallament, mes costeres i arribem al tercer avituallament on començava la baixada. Mentre no era empinada he incrementat el ritme i anava avançant gent, però quan s'ha empinat cara abaix he tingut que baixar el ritme i em tornava a avançar la gent, tornem a passar per l'avituallament de Benissoda i comença el ROCK'N'ROLL..... del km 8 al 9 a 4'38, del km 9 al 10 a 4'26, del 10 al 11 a 4'09 i fins Meta a menys de 4... UNA ALTRA VOLTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Al final el temps no ha sigut massa rapit, però torne a tindre bones sensacions per poder canviar el ritme quan falta poc per a meta. A pesar d'haver donat sang l'altre dia els últims km els he fet rapits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada