18/9/11

XVIII Volt a peu Quatretonda


Ahir es va disputar la sèptima prova del Circuit de la Vall d'Albaida a Quatretonda on feien la XVIII edició.

Vaig anar molt animat després de les bones sensacions que vaig tindre a Bocairent. El recorregut es el mateix de les últimes vegades, així que coneguen-lo es mes fàcil regular-te. Tenia clar que no anava a millorar les anteriors edicions, però el mes important es que no em fera mal el peu i així ha sigut.

Després de vorer a Andreu amb els seus companys i a Toni amb la seua dona.... que sempre em guarda les claus del cotxe.... he començat a escalfar.

A l'eixida he vist al meua cosí Robert... però ha sigut amb Toni amb qui he fet la prova. No tinc clar si durant els primers quilòmetres anàvem al seu ritme o al meu....

el cas es que anàvem junts fins que hem arribat a una baixada amb prou de pendent, com no tinc massa confiança amb el peu després del que em va passar a Atzeneta, he afluixat i m'he retrassat uns metres.... sempre duia a Toni uns metres davant fins que hem arribat a la temuda rampota i al km 7 i l'he agafat. A partir d'ací hem apretat el ritme, anàvem a 4'30 i hem anat avançant a molta gent.


Els últims metres s'han fet un poc llargs però al final hem entrant junts amb un temps de 45'49 a 4'43. Mes ràpida que a Bocairent i sense fer-me mal el peu que es el mes important, la resta vindrà poc a poc ja que les sensacions son molt bones.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada