11/9/11

XII Volta a peu Bocairent

Hui sisena prova del Circuit de la Vall d'Albaida a Bocairent, on celebraven la XII edició.

Feia una mica de calor quan estàvem escalfant, i això m'ha preocupat perquè han dit que només hi havia un avituallament, afortunadament estava ben col·locat.

He començat tranquil, els primers quilòmetres anava a un ritme superior a 5, era pràcticament tot cap amunt així que anava tranquil controlant les pulsacions per a no passar-me i en quan pitava baixava el ritme.

Hem arribat a l'avituallament al km 4'5 aproximadament i després de beure he començat a incrementar el ritme i quan ha començat la baixada ja no he afluixat a pesar dels pitets del pulsòmetre. Anàvem pel costat de la carretera i la calor es notava. He fet una bona baixada fins la fàbrica de Perez Vañó avançant a molta gent.


Quan he arribat a casa he descobert una funció de l'aparatet..... ell soletes trau el ritme per km sense que jo tinga que preocupar-me d'anar apretant botonets.... estes coses modernes....

Resulta que del km 6 al 7 (que ja era costera abaix) he anat a un ritme de 4'23.... del 7 al 8 a 4'02 i del 8 al 9 a 4'10 (començava la costera amunt) no està gens malament per un "mig coix".

Al final he fet la prova en un temps de 44'27 que es un ritme de 4'56 el km, encara estic lluny de la meua millor forma però tenint en conter que la d'Atzeneta em va eixir tant mal i que el passat dimarts també em va fer mal el peu.... hui ha sigut un èxit "molt exitós".

4 comentaris:

  1. enhorabona usain bolt jeje. la veritat que hui la calor es massa. jo hui he tret la cameta per eixir a pegar una volta y me tornat cap a dins corregent. a vore si no fa ja tanta calor que esto ja s'en va de mare.

    ResponElimina
  2. Yeee campió que fort que t'estàs posant,je..au ens veem a Quatretonda ;-)

    ResponElimina
  3. si fort..... fort apache!!!!!... en 4tonda vorem.;)

    ResponElimina