7/8/11

Alt del Monduver

Hui ruta "pa cagar-se i no torcar-se"... ni mes ni menys que pujar fins el Cim del Monduver. Fins les antenes que es veuen allà dalt.... quasi res!!!!

Havia quedat amb David i Ramón (que es un globeret) a Xàtiva.

A les 7'00 del matí hem començat a pedalejar.... encara deuríem haver eixit mes prompte... ens hem encaminat pel Camí de Barxeta fins Pla de Corrals on estava esperant-nos Ivan.... un biker de Gijón de vacances a Barxeta i que ha vingut en nosaltres.... que gran que es açò d'Internet!!!.

Després de les presentacions hem eixit ràpidament a pujar el Port de Simat fins a Simat on comença la vertadera pujada..... mama caca!!! quina primera rampa per a donar-nos la benvinguda... el gps marca 51% i no crec que s'enganye molt.

A meitat pujada ens hem trobat un panel informatiu on diu els percentatges de la pujada, el desnivell acumulat, etc.

A mesura que anàvem pujant anàvem trobant-nos en gent que pujava o baixava... molta gent. Les rampes del 23% son molt dures, sobretot quan arribes a una part que està formigonada. Feia calor... encara hauríem d'haver eixit mes prompte, una pujada dura dura dura.... crec que es la mes dura que he fet mai. Però una volta arribes dalt les vistes son d'infart.... Xeraco, Tavernes, Gandia, Cullera...

I per l'altre costat l'Olleria...

Ací una foto dels 4 valents.

I tot seguit la baixada, el guarda que hi ha dalt ens ha recomanat que baixarem espai que la baixada es golosa... a mi m'ha marcat la velocitat màxima 68'9.... sense comentaris. Una volta baix ens hem dirigit a Barx a esmorzar.... mai havia vist tanta bici i tant de ciclista esmorzant.

Fins i tot l'Ajuntament prohibix l'estacionament per a deixar lloc als ciclistes.

Ací ens hem retardat una mica, hi havia molta gent i l'esmorzar s'ha fet una mica llarg.... quasi tant com l'entrepà.

Una volta recuperats un poc hem continuat baixant el Port d'abans per una sendeta.

Ja a Pla de Corrals hem anat fins a Barxeta per acompanyar a Iván i després direcció Xàtiva on hem arribat passades les 13'30, amb moooooooolta calor i moooooooooooooooooolta fatiga.

Ruta espectacular amb un acumulat de mes de 1.200 metres.... encara que millor fer-la en una altra època de l'any, a mi ja no tenen que contar-me com es la pujada i les vistes, la companyia de Ramón i David sempre molt divertida amb moltes risses, dona goig eixir amb gent d'esta "calaña", un plaer conèixer a un xic de Gijón que ve a estiuar, i un esmorzar que no deixa indiferent a ningú.

El perfil de la ruta.

1. un plaer eixir amb tu xic. pero com dius en una altra epoca de l'any millor.bona volta.

2. Rafel que collons que tens pujar amb bici al Monduver buffff....si ha peu ja és pesat,je...jo fa temps com molt pujaba el port de Barx o Simat mo sé com es diu,je i també al pantà de Tous,però aixó per a tu és un aperitiu..je...au que et vaja bé.

3. si que es pesat i amb calor encara mes.;)