17/6/11

Ruta dels poblets del riu

Ahir vaig fer una altra volta amb la bici, en esta ocasió van ser 27 km.

Volia fer la volta dels poblets del riu, quan vaig començar a fer bici a l'Olleria, esta es feia moltes voltes i jo ja fa moooooolts anys que no passava pel Camí d'Alfarrasí o de la Cruà.

No feia molta calor, s'havia girat una mica d'airet i la temperatura era molt benigna. Vaig anar direcció Bellús, Guadassequies, Benissuera.... i ací em trobe que el camí tenia molta malesa.... i estava el riu..... ja no està el pontet pel que creuàvem a l'altre costat del riu per anar direcció Montaverner.

Ara que recorde.... durant una nocturna que fam fer va dos o tres anys quan jo encara era del club ciclista ja es vam trobar açò i la gent va començar a dir "açò es montanbaik". Una volta a Alfarrasí, ja no m'apetia anar per la carretera fins Montaverner per a continuar, així que vaig tornar cap al poble pel Camí d'Alfarrasí.... que ja no està com abans perquè el polígon ha crescut i vas pegant-li tota la volta.

El perfil de la ruta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada