26/5/11

Port + Creueta l'Olleria

Hui he eixit a pegar una altra volta amb la bici, tinc que recuperar el temps i la forma perduts.

Com no tenia temps per a pegar una volta molt llarga, hi ha que pegar-la curta però cundidora. Així que després d'escalfar..... jejejejejeje curiosa paraula amb la calor que fa. He pegat una rulaeta per La Gaveta i m'he dirigit cap al Port, l'he baixat i cap a dalt.

Mentre girava per a enfilar cap amunt, he vist que venien unes bicis i al poc m'han adelantat. Jo he continuat al meu ritme i només els duia a uns 20 metres. A l'altura del túnel he avançat a dos i arribant dalt a l'altre. Així que he continuat pujant cap a la creu, a un el duia darrere als altres dos els he despenjat i anàvem pujant. Anava jo tot el temps davant i ell apegat i jo pensant.... si es pensa que el tinc que dur a roda i quan falten 100 metres m'ha de pegar la canyà la du clara.

Anava a tope, si no l'haguera dut darrere ni de conya puge a eixe ritme. I quan faltaven uns 100 metres.... he posat un altre pinyó.... pensava que em moria però por mis webs que no m'adelanta. I de fet no m'ha adelantat i li he tret uns metres... però quasi em quede allí espatarrat.

Després he baixat per Barranc de l'Alegre i al Poli, he pegat la volta i cap a casa amb 20 km mes a les cames.

El perfil de la ruta.

4 comentaris:

  1. ahi,ahi,exprimint el potencial.......

    ResponElimina
  2. Molt bé!! així Rafel que ningú t´avance y meyns de pujada,mira que hi ha gent que te mala llet,ja,ja...au a passar-lo bé ;-)

    PD.Soc Andreu i no sé per que collons,no puc escriure des de el meu bloc.

    ResponElimina
  3. On diu "Comenta com a:....." es on tens que triar el teu nom.;)

    ResponElimina