8/5/11

Curs DH La Fenasosa. Divendres.

Divendres va ser un poc la presa de contacte amb el Mas de La Fenasosa i la presentació entre els alumnes i els monitors.

Jo vaig arribar passades les 21'30 hores.

Encara no havia arribat tot el mon, de fet només hi havien altres dos alumnes que venien des de Madrid i el monitor Chus Castellanos, el seu col·laborador Juan i una amiga Maria.

Vam estar una estona asseguts a la vora del foc i després vam anar a sopar.

Primer vam tindre un plat amb tomaquetes, formatge blanc i una especie de "picadillo" amb jolivert i all però sense oli i amb un altre gust. Després de segon ens van traure una lasanya.... res a vore amb les que venen congelades als supermercats, regada amb un vi propi fet al Mas.

Jo com no soc un entés no puc entrar a valorar-lo. De postre unes maduixes amb nata. Després ens vam tornar a seure a la fora del foc per a fer-se una copeta i xarrar.

A les 24'00 hores jo ja estava cansat i em vaig despedir de la gent i me'n vaig anar cap a casa. Pel camí d'eixida del Mas em vaig creuar amb un cotxe carregat de bicis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada